sâmbătă, 11 mai 2013

AN-2

De trei saptamani, Guiurgiuvenii "se lupta pe viata si pe moarte" cu tantarii. Acum trei zile insa, primarul orasului, Nicolae Barbu, a organizat actiunii cu privire la dezinsectia parcurilor, scarilor de bloc, dar si a strazilor. Asa ca doua zile la rand s-au efectuat dezinsectii la sol cu aparate speciale, iar astazi, spre deliciul celor pasionati de aviate care locuiesc in Giurgiu, operatiunea de dezinsectie s-a efectuat cu un avion de tip Antonov AN-2. Astazi am stat toata ziua cu urechile ciulite, iar la orice zgomot care partea a fii motorul zgomotos al AN-ului ieseam afara cu aparatul foto pentru a imortaliza trecerile la joasa inaltime. Mai jos am sa va las catava dintre pozele facute astazi cu aparatul meu, achizitie noua, un Nikon Coolpix L310. 






AN-ul apartine unei firme care se ocupa cu stropirea culturilor agricole pe calea aerului si care are sediul tocmai in Tulcea. 
In timp ce asteptam revenirea AN-ului de la realimentare am incercat sa fac si o poza care in domeniu' spotter-ilor se numeste "Contrail Spotting" sau Spotting de Ruta.


Protagonistul din fotografie este un Boeing 777 ce apartine companiei QATAR. Desi aparatul nu este conceput pentru astfel de fotografii, am vazut ca a facut fata cu succes solicitarii mele.  

Pe data viitoare! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu