La capitolul efecte negative pot fi amintite prețurile mai mari pe care vor trebui să le plătească pasagerii. Diferența între taxele de aeroport de la Băneasa și Otopeni era de aproximativ 5 euro pe pasager, prețurile biletelor urmând să crească cel puțin cu această valoare.
Mai confortabil, dar mai scump si cu acces mai dificil
Un alt efect negativ este transportul mai anevoios spre și dinspre aeroport. Dacă la Băneasa ajung mai multe linii de autobuz și una de tramvai, la Otopeni nu ajung decât două linii preorășenești și, bineînțeles, taxiurile.
O veste bună în acest sens este redeschiderea experimentală a liniei de cale ferată Gara de Nord – Otopeni, însă prețul de 8,1 lei pe călătorie și condițiile precare de transport de la tren la aeroport rămân impedimente de luat în seamă. Metroul între București și Otopeni ar putea fi o soluție, însă el nu va fi inaugurat mai devreme de 2018, dacă lucrurile merg conform planurilor.
Aeroportul Băneasa va fi închis o perioadă pentru modernizări, după care va fi transformat în aeroport cu circuit restrâns.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu